czwartek, 24 lipca 2008

Miejsce do jedzenia


Zawsze marzyłam o tym, żeby mieć w kuchni stół i krzesła tulipany zaprojektowane przez Saarinen'a (zdjęcie nr 4). Niestety moja kuchnia jest na tyle mała, że musiałam zrezygnować z jakiegokolwiek stołu. Wpadłam jednak na pomysł zrobienia wysokiego blatu do jedzenia. Pomysł się sprawdził, bardzo często z niego korzystamy i jest naprawdę wygodny. Ale dziś chciałam wam pokazać różne rozwiązania, które idealnie sprawdzą się w kuchniach małych i dużych...



mój kącik do jedzenia...











desire to inspire



emma's blog


homes and gardens


desire to inspire



emma's blog



emma's blog



decor8



decor8



decor8



desire to inspire



desire to inspire



desire to inspire



desire to inspire



desire to inspire







desire to inspire



desire to inspire



desire to inspire


Brak komentarzy: