piątek, 30 września 2011

Fotel Klubowy

Czy też tak macie, że co jakiś czas potrzebujecie jakiejś zmiany w mieszkaniu? Ja tak mam i to niestety dosyć często. Potrafię wtedy marudzić, że nowe rzeczy są mi absolutnie niezbędne :) Tak samo było z nowym fotelem, od dłuższego czasu marzył mi się jakiś klasyk z lat 60-tych (mimo, że nie odrestaurowałam jeszcze mojego starego fotela...). I tak, po kilku dniach polowania na allegro udało mi się (za 170 zł) stać właścicielką tego oto klubowego fotela...
Niedługo wrzucę zdjęcia nowych aranżacji :)








7 komentarzy:

Unknown pisze...

Czekam :)

Gwinoic pisze...

CZekam czekam i nie umiem sie doczekac;)

Unknown pisze...

A po renowacji będą już zdjęcia

Unknown pisze...

masz bardzo ładnego i ciekawego bloga

Blogger pisze...

If you're looking to lose kilograms then you absolutely need to start using this brand new custom keto plan.

To design this service, certified nutritionists, fitness trainers, and cooks have united to develop keto meal plans that are useful, suitable, economically-efficient, and satisfying.

Since their launch in January 2019, hundreds of clients have already transformed their body and health with the benefits a smart keto plan can give.

Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones provided by the keto plan.

Blogger pisze...

As stated by Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason this country's women live 10 years more and weigh an average of 42 lbs less than us.

(And really, it has NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING to do with "how" they eat.)

P.S, What I said is "HOW", not "WHAT"...

Tap this link to discover if this short quiz can help you release your true weight loss potential

Unknown pisze...

Dobra jakość mebla zawsze się obroni, niezależnie od mody. Jeśli coś jest dobrze przemyślane i wykonane, będzie służyło przez wiele lat (i dlatego można natrafić na takie perełki z lat 60 lub 70 i wciąż z nich korzystać). U mnie w salonie jakieś pół roku temu pojawił się piękny fotel, który jest piękny, wygodny i z którego mam nadzieję korzystać przez długi czas - znalezisko na stronie polskiej marki Gie El https://gie-el.pl/pl/fotele-do-salonu/. O takiej jakości meble jest naprawdę trudno. Kosztują swoje, ale ma to odzwierciedlenie w wykonaniu detali - zupełnie co innego od oferty sklepów sieciowych, nawet nie ma porównania…