środa, 10 lutego 2010

USŁUGI MALARSKIE

Dzisiejszy post będzie dość nietypowy...mianowicie chciałam zareklamować swoje usługi malarskie! :)
Ponieważ zbliżam się powoli do końca studiów (IV rok malarstwa), postanowiłam brać sprawy w swoje ręce i zacząć zarabiać na moim malowaniu. Zobaczymy jak mi pójdzie...:)

Wykonuję na zamówienie obrazy- głównie portrety.

Pracuję w technice akrylowej.

Jeśli więc chciałabyś/chciałbyś zamówić portret wystarczy, że wyślesz do mnie zdjęcie swoje, lub bliskiej osoby.
Przystępuję do pracy, zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na konto.
Zależy mi na jak najlepszym kontakcie z klientem, dlatego regularnie wysyłam zdjęcia z przebiegu mojej pracy.
Okres oczekiwania na obraz to ok 3-4 tygodnie.

Jeśli chcesz mieć orginalny obraz na ścianie- zamów go u mnie! :)

Wszelkie pytania proszę kierować na madalogo@gmail.com

Cena do uzgodnienia.

Obrazy można zamawiać również poprzez Allegro

Więcej moich prac można oglądać TU

To kilka przykładowych obrazów:








więcej w Portfolio 


3 komentarze:

notonlywhite pisze...

a szkice ołówkiem też robisz?

Madalogo pisze...

Też robię :)

notonlywhite pisze...

a ile by kosztował szkic wielkości A4? moje dziewczyny bym chciała:D

możesz do mnie napisać maila babibu@wp.pl